שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

שח"ם בתקשורת: ההצגה תימשך - הושגה הסכמה עם "הבימה"

סוף לסכסוך העבודה: אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן ואיומי השבתה בין ארגון השחקנים בישראל להנהלת תיאטרון "הבימה", חתם היום ארגון שח"ם המייצג את שחקני "הבימה" החתומים בהסכם קיבוצי, על הסכם לסיום סכסוך העבודה.

 

"היום הבהרנו באופן חד משמעי שארגון שח"ם לא יאפשר פגיעה בזכויות השחקנים, גם אם מדובר בתיאטרון הלאומי", כך צוטט מרכז פעילות ארגון שח"ם, שחר בוצר באתר "וואלה" והוסיף: "אני שמח שלאחר מו"מ מאומץ הצלחנו להגיע לסיכום במסגרתו השחקנים יקבלו את כל הזכויות המגיעות להם ועם זאת יאפשרו לתיאטרון להשתקם". באתר "כלכליסט" צוין כי בעקבות כוונת השחקנים להשבית את התיאטרון ולקיים פעולות מחאה בהשתתפות שחקנים רבים, זימנה הנהלת התיאטרון את בוצר ויו"ר ועד שחקני הבימה שמוליק כהן לדיון שהוביל להסכם לסיום הסכסוך וקבלת דרישותיהם.

 

במבזק החדשות בגל"צ הביאו את תגובתו של יו"ר שח"ם אוהד קנולר כי הוא מקווה שבזאת תמה הפגיעה בשחקנים ושמעכשיו יוכלו לשלב ידיים לקראת עתיד מוצלח יותר. באתר "מאקו תרבות" תחת כותרת הכתבה "ההצגה תמשך" התייחסו להבהרתו של יו"ר ועד שחקני "הבימה", שמוליק כהן, כי במוקד המאבק עמדו האהבה לתיאטרון ולקהל הישראלי. "נמשיך לפעול לשיפור תנאי השכר וזהו תחילתו של שיתוף פורה בין ההנהלה לשחקנים, כדי שהשחקנים ימשיכו ליהנות על הבמה", צוטט כהן.

 

כמו כן נעשה סיקור סביב הידיעה הזו ברשתות תקשורת נוספות. לכתבה בהארץ,ובארץ אונליין, לכתבה בישראל היום, לכתבה בגלי צה"ל, לכתבה בקול ישראל, לכתבה בנענע 10, לדיווח במבזק חדשות 10, לדיווח בחדשות 2 באינטרנט