שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

משרד התקשורת בנוגע לדרישות תשלום מטעם "אקיוטק"

 

משרד התקשורת פרסם ב-28.1.14 הודעה לציבור בנוגע לדרישות לתשלום מטעם חברת אקיוטק. מפניות ציבור שהגיעו למשרד התקשורת ולמועצה הישראלית לצרכנות, נודע למשרד, כי לאחרונה

בגין שירותים שהחברה סיפקה, לטענתה, באמצעות הרשת הסלולרית, בשנים -2009 2006. שלחה חברת "איקיוטק", באמצעות משרדי עורכי דין שונים, מכתבי גביה, הכוללים דרישת תשלום,

המשרד מבקש להבהיר, כי אם מדובר בשירות אשר סופק באמצעות הרשת הסלולרית, הרי שהגורם אשר אמור לגבות את התשלום בגין השירות הינו החברה הסלולרית בלבד, וזאת

באמצעות חשבון הטלפון החודשי.

 

המשרד פועל לבחינת החובות הנ"ל בשיתוף הרשויות המוסמכות לרבות משטרת ישראל וימשיך לעדכן את הציבור בכל התפתחות בנושא.

 

במקרה בו מתקבלת דרישת חוב:

  • נכון לדרוש מהגורם ששלח את המכתב, נתונים ומידע רלוונטי בקשר לחוב - בקשו לקבל פירוט מדויק מהו הגורם לחוב לרבות השרות עליו נדרשתם לשלם, מאיזה תאריך, וכמו כן דרשו לקבל
  • מסמך המוכיח את קיום החוב.
  • נכון לפנות בכתב לאחראי פניות הציבור בחברת הסלולר שלכם, ולבקש התייחסות כתובה ומנומקת לחוב, לגורם לו, וכן כל נתון או מידע רלוונטי אחר. במידה ותתקלו בקשיים הנכם מוזמנים לפנות לתחום פניות הציבור במשרדנו, באמצעות דוא"ל  [email protected].
  • מומלץ לשמור על כל המסמכים והתיעוד למקרה שתזדקקו לו.
  • חשוב לזכור כי לא נכון להתעלם ממכתבי התראה– גם אם אתם מכחישים את קיומו של החוב.
  • לאחרונה נודע למשרד התקשורת כי נשלחים מסרונים עם דרישה לתשלום חוב הכולל מספר טלפון (בקידומת 1-900, 1-901) אליו יוכל המנוי לחזור. החיוג למספרים אלו כרוך בחיוב בעלות גבוהה, של 50 אגורות לדקה בתוספת זמן אוויר.

 

בנוסף, חברות וחברי שח"ם מוזמנות ומוזמנים לפנות למחלקה המשפטית בארגון כדי לקבל ייעוץ בנושא  [email protected]