שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

הסכם הסדרת תנאי השחקנים בהפקות הטלוויזיה של סלקום TV

שח"ם - ארגון השחקנים בישראל חתם ביום חמישי האחרון (9.8) על הסכם ראשון עם חברת סלקום TV, המסדיר את תנאי השחקנים בהפקות הטלוויזיה של סלקום TV. הסכם זה משווה את תנאי השחקנים והשחקניות לתנאים המקובלים בהפקות טלוויזיה בכלל גופי השידור, ובעצם כך הופך שח"ם לארגון הראשון שיש לו הסכמי עבודה עם כל גופי השידור בישראל.

ההסכם קובע כי התנאים והשכר המגיעים לשחקנים ולשחקניות מטעם עבודתם יהיו תואמים להסכם שח"ם עם איגוד המפיקים, הסכם אותו מכבדים כל גופי השידור בטלוויזיה הישראלית. חתימה על הסכם זה מהווה שמירה והגנה על זכויות השחקנים והשחקניות בכל תעשיית הטלוויזיה הישראלית, ומתן דגש על תנאי התשלום המינימלי לשחקן עבור עבודתו ושמירה על זכויותיו.

ארגון שח"ם פעל וימשיך לפעול למען השחקנים והשחקניות בישראל, למען קידום התרבות והיצירה המקורית, כפי שנהג ודרש מספקי התוכן טלוויזיוניים להפיק וליצור תרבות ישראלית, כך גם ימשיך וידרוש זאת מגופי שידור חדשים. שח"ם רואה בחתימת ההסכם צעד לקראת הגדלת הפקות תוכן ישראלי שיטיב גם לשחקנים ולשחקניות, וגם לכלל הציבור הישראלי.

אורי רשטיק, מרכז פעילות שח"ם: "אני שמח על החתימה של ההסכם עם סלקום TV, ומראה את תשומת הלב וההכרה של חברת סלקום TV בשכר הוגן לשחקנים ושחקניות. ההסכם מהווה סנונית ראשונה לקראת יצירה של הפקות מקור ודרמות בסלקום TV"

לקריאת ההסכם לחצו כאן