שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

בקרוב בישראל: אקדמיה לתיאטרון עצמאי ותיאטרון הפרינג'

בימים אלה נערכת עמותת 'קיפוד הזהב' - פרס תיאטרון הפרינג', במסגרת הרפורמה שנעשית, לתחילת ההפצה של קול קורא להקמת האקדמיה לתיאטרון העצמאי ותיאטרון הפרינג' בישראל. האקדמיה היא גוף חדש אשר יוקם בקרוב ויאגד תחתיו עשרות יוצרים/ות אנשי ונשות תיאטרון, תקשורת ואקדמיה בעלי זיקה לתיאטרון הפרינג' בפרט ולאמנויות הבמה בכלל.

חברי האקדמיה יצפו בכל ההצגות שעלו לגמר "קיפוד הזהב" ונבחרו על ידי צוות שיפוט מצומצם להכלל ב"רשימה הקצרה" (שורטליסט) של הצגות הפרינג' הטובות של השנה. לאחר הצפייה בהצגות, חברי האקדמיה יצביעו ויבחרו את הזוכים בפרסי "קיפוד הזהב" בקטגוריות השונות. הצפייה בהצגות תתבצע לאורך כ-4 חודשים שלפני ההצבעה ובמהלך פסטיבל שיערך בסמוך לטקס חלוקת הפרסים.

שאיפת ההנהלה היא שהאקדמיה תמנה עשרות אנשי תיאטרון, ותהפוך למסגרת הפעולה המרכזית של קהילת הפרינג' בישראל.  כחלק מגיבוש קהילה זו, אנו מבקשים להעניק להם הטבה קבועה, שתהיה בתוקף לכל אורך השנה - רכישת כרטיס מוזל תמורת 20 ₪ להצגות הפרינג' של מרכזי הפרינג', הקבוצות והיוצרים העצמאיים. ההטבה תינתן בהזמנה מראש עם קוד הנחה שיסופק על ידיכם לחברי האקדמיה או על בסיס מקום פנוי עם הצגת כרטיס חבר אקדמיה לפני ההצגה.

מטרת הטבה זו היא לעודד שיח יצירתי, לסייע למילוי האולמות ומעל לכל – לסייע ליצירת קהילה עוצמתית ומגובשת של יוצרות ויוצרי התיאטרון העצמאי בישראל, שרואים את עצמם חלק בלתי נפרד ממנה.