שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

מוסדות התרבות יקבלו סיוע לצורך חזרה לשגרה

בתום ישיבה עם שר האוצר ושר התרבות, בהשתתפות שח"ם ומנהלי מוסדות התרבות סוכם כי מוסדות התרבות יקבלו סיוע (נוסף על התקציב השוטף) של 205 מיליון שקלים לצורך חזרה לשגרה. הסיוע למוסדות התרבות יהיה מותנה בהחזרת לפחות 80% מעובדי המוסד לעבודה. עוד התחייבו המוסדות על הפקות חדשות לצורך פרנסה ועבודה ליוצרים וליוצרות.

אנחנו בשח"ם ממשיכים לעקוב על מימוש המתווה תוך ווידוא כי כמה שיותר שחקנים, לרבות השחקנים המוגדרים כעובדים לעניין ביטוח לאומי יוחזרו לעבודה בהקדם.

אנחנו מבקשים להודות לשר התרבות חילי טרופר, ולשר האוצר ישראל כץ, על המאמץ וההתגייסות להצלת עולם התרבות, האומנים ופועלי התרבות.

 

"שרי האוצר והתרבות סיכמו על חבילת סיוע לעולם התרבות", צפו בכתבה שפורסמה במאקו (2.6.20): https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-30be27aa2e57271027.htm?utm_source=AndroidNews12&utm_medium=Share

 

"הושג מתווה הפיצויים לעולם התרבות: המוסדות יקבלו 200 מיליון שקלים", צפו בכתבה שפורסמה באתר וואלה (2.6.20): https://e.walla.co.il/item/3364421?utm_source=Generalshare&utm_medium=sharebuttonapp&utm_term=social&utm_content=general&utm_campaign=socialbutton