שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

"בלי התרבות והאמנות הישראלית, מדינת ישראל לא הייתה מה שהיא היום, יש לספק פתרון מקיף חברתי וכלכלי"

כך הגיב נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין לאומנים ועובדי עולם הבמה שהגיעו הבוקר (יום ד') להיפגש איתו ועם שר התרבות חילי טרופר ולהציג בפניו את מצוקות הפרנסה של אומנים, את הקושי להביא קהל לאולמות, על סכנת הקריסה המוחלטת של ענפים רבים כמו הקולנוע ועל המאבק על הלגיטימציה שלהם כאמנים לזכות בהכרה מצד המדינה והקהל בתקופה זו.

אנו בשח"ם מודים לנשיא המדינה ושר התרבות על הרוח החיובית - "דווקא בימים כאלה, נדרשים לחברה הישראלית אוויר ותקווה, ויש בתרבות כדי לספק זאת. אני שמח ונרגש לראות את התרבות חוזרת", לדבריו של שר התרבות. על ההקשבה הרבה ועל רצונם "לספק פתרון מקיף חברתי וכלכלי", כדבריו של נשיא המדינה.

במפגש השתתפו:

היוצר והבמאי מאור זגורי, השחקנית והסופרת גילה אלמגור, השחקנית נלי תגר - חברת ועד מנהל שח"ם, הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון, הזמר והיוצר ארקדי דוכין, מנכ"ל תאטרון "נא לגעת" אורן יצחקי, במאי הקולנוע אבי נשר, מנכ"לית תיאטרון בית לסין ציפי פינס, יו"ר איגוד האמרגנים והמפיקים יוני פיינגולד, מנהל הגלריה באום אל פאחם סעיד אבו שאקרה, השחקן דרור קרן, השחקנית נורית שלום, בעלי חברת ההגברה "מור קול" אילן מור, מנכ"לית איגוד המארגנים ומפיקי הבמה ענבל ג'ורינו, איש הסאונד אייל אלטרץ ומנכ"ל תיאטרון באר שבע ומנהל בית ספר גודמן למשחק שמוליק יפרח.

קרדיט צילום: מארק ניימן, לע"מ