שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

אגף התרבות בעיריית תל אביב ביוזמה חדשה לעזרה לאומני העיר לקדם את פעילותם

בעקבות ההגבלות החדשות שאישרה הממשלה על סגירתם של אולמות התרבות, עיריית תל אביב ביוזמה חדשה לעזור לאמנים תושבי העיר לקדם את פעילותם בהתאם להנחיות התו הסגול.

כל מה שצריך לעשות -הוא להירשם באתר העירייה עם היוזמה שלכם ואגף התרבות ינסה לסייע לכם, גם כספית, בכפוף לצרכי העירייה ולתו הסגול – לקדם את הפעילות שלכם. למשל: הוראת אמנות בבית ספר של הקיץ, פעילויות של דיגיתל, הופעות קטנות ועוד.

בנוסף, העירייה מקדמת בימים אלה יוזמה נוספת שתעזור בקידום ושיווק העסקים שלכם – בינתיים, ניתן לקדם את העסק שלכם באמצעות עמודי הרשת שעומדים לרשות העירייה.

עמוד הפייסבוק החדש ("עיר תרבות") שיקדם יוזמה זו, נמצא עדיין בהרצה ויושק בקרוב כאשר מטרתו היא לחשוף את הפעילות האומנותית של האומנים.

עיריית תל אביב מספקת עזרה סוציאלית בימים לא קלים אלה: אם יש לכם חבר/ה אמן.ית במצוקה נפשית או כלכלית חריפה כתוצאה מהמצב? (מצבים מקדימים קשים שהקורונה הקצינה: מחלה קשה ולא מקבלים כסף מביטוח לאומי, חד הוריים, מטפלים בילד/בן זוג עם צרכים מיוחדים), אתם מוזמנים לכתוב לאגף התרבות בעירייה ואלה יפנו אותם לסל השירותים החברתיים של העירייה. הפנייה נעשית באופן דיסקרטי. 

ניתן לפנות במייל  [email protected]