שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

ניוזלטר יולי 2011 ● מחאת השחקנים ● אירוע חשיפה! ● אתר שח"ם המחודש ● הנחות והטבות

ניוזלטר יולי 2011

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל

 

על הפרק  ● מחאת השחקנים ● אירוע חשיפה! ● אתר שח"ם המחודש הצטרפות למחאת הדיור ● חדשות המחלקה המשפטית: טיפים לקראת חתימה על חוזה עם סוכנות והודעה בנוגע לבעיית בטיחות בצילומי נסיעות פרויקט תרבות ואומנות לחברה  פעילות שוטפת, הנחות והטבות ● עשרת הדיברות של דביר בנדק לשחקן המתחיל ●

 

 

מחאת השחקנים

סוכנויות השחקנים המובילות בארץ חברו לארגון השחקנים בישראל. יחד הם יוצאים למאבק נגד זכייניות השידור בארץ, על תנאי העסקת השחקנים. מנכ"ל שח"ם: "נגמרו הימים שביקשנו יפה"

לחצו כאן לצפייה בכתבה וכאן לקריאת המכתב שנשלח לרשתות השידור.

 

 

אירוע חשיפה!

החודש התקיימו 5 כיתות אמן של פרויקט חשיפה בהנחיית הבמאים: דדי ברון, עדנה מזי"א, נועם שמואל, לילך דקל אבנרי וגיל צ'רנוביץ.  בכל כיתה נבחרו 3 זוגות אשר ישתתפו בחשיפה. אירוע חשיפה יתקיים ב-5/8/2011 בשעה 12:00 בצוותא. הכניסה חופשית לחברי שח"ם.

למידע נוסף לחץ כאן

 

התחדשנו!

אתר שח"ם עבר מתיחת פנים! כנסו והתרשמו.

שימו לב לעדכונים השוטפים במדורים "שחקנים יוצרים", "דרושים" ו"מועדון ההטבות והשירותים"

 

פורום היוצרים והמבצעים בתיאטרון הישראלי מצטרף למחאת הדיור

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל מצטרף למאבק הדיור ויצא בקריאה לשחקנים בתום כל הצגה להקריא את הודעת התמיכה לקהל. לפרטים נוספים לחץ כאן

 

חדשות המחלקה המשפטית

 

טיפים לקראת חתימה על חוזה עם סוכנות

מערכת היחסים בין שחקן לבין הסוכנות המייצגת אותו מהווה כיום חלק חשוב מחייוהמקצועיים של כל שחקן, במיוחד בתחום הפקות הטלוויזיה והקולנוע.  להלן קבצנו מספר טיפים שיעזרו לכם לפני חתימה על חוזה עם סוכנות. להמשך קריאה לחץ כאן

 

הודעה בנוגע לבעיית בטיחות בצילומי נסיעות

שחקנים ואנשי צוות חושפים את עצמם לסיכון ביטוחי עצום, אנו קוראים לכל השחקנים ואנשי הצוות חברי אקט לא לתת יד לסיכון הזה, אל לנו לחכות שיקרה, חו"ח, אסון בשביל להסיק את המסקנות המקצועיות הנכונות. לחצו כאן לכתבה.

 

סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

 

פרויקט תרבות ואומנות לחברה

החודש התקיימו 7 מפגשי תרבות בתל אביב  לילדים בסיכון , במסגרת פרויקט תרבות ואמנות לחברה בשיתוף אגף התרבות והאמנות של עיריית תל אביב.

למידע נוסף ותמונות לחץ כאן

 

 

מועדון ההטבות יוני 2011

 

בוק שחקן - עשרת הדברות

אחרי 14 שנים בצד השני של המצלמה, רינת הלון, צלמת מקצועית ושחקנית, מגלה את הדברים שחשוב לדעת כדי ליצור צילומי בוק שמביאים אודישנים ומציעה הנחה מיוחדת לחברי שח"ם- צילומי בוק ב-2000 ש"ח (במקום 2500 ש"ח).

 לפרטים נוספים לחץ כאן

 

 

"משב רוח תיאטרלי" תיאטרון אנסמבל הרצליה מארח את תיאטרון המילה מהרדוף

במסגרת האירוע שיתקיים ב-2-3.8 תיערך סדנה "היכרות עם עיצוב הדיבור וגישה אל טקסט", הנותנת טעימה מהדרך הייחודית של תיאטרון המִלה. לאחר הסדנה יתקיים פאנל עם אמני התיאטרון וכן תוצגנה 2 הצגות מבוגרים ו-2 הצגות ילדים מהרפרטואר של תיאטרון המִלה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

 

 

עשרת הדיברות של דביר בנדק לשחקן מתחיל

"היו צנועים בכל רגע, בכל מעמד, בכל תפקיד, בכל הרכב, בכל מקום, ותרוויחו", אומר דביר בנדק, יו"ר ארגון השחקנים בישראל, לשחקנים שעושים את צעדיהם הראשונים בדרך אל הפסגה, ומזכיר להם: "אתם רק שחקנים והעולם אינו במה אלא המקום בו אתם באמת חיים"