שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

ניוזלטר נובמבר 2011 שח"ם- ארגון השחקנים בישראל

ניוזלטר נובמבר 2011 שח"ם- ארגון השחקנים בישראל

● ועדת ביקורת ● הודעה חשובה מטעם אשכולות ● תשלום בגין השתתפות בתוכניות אירוח חתימה על טפסי ריליס ● עדכון חשוב בנוגע להשתתפות בהפקות 'פיילוט' של סטודנטים ● סדנת הפקת שירים בהנחיית ניר פרידמן - סדנה חדשה מבית שח"ם! ● סדנאות מבית שח"ם ● פרויקט תרבות ואמנות לחברה ● סדנת צ'בק ● סדנאות פרינג' של דליה שימקו ● אימון אישי - רותם מור דנון ● צילום הדס חפץ ● חדרי חזרות

 

ועדת ביקורת

חברי וחברות שח״ם מוזמנים לפנות לוועדת ביקורת בכל תלונה או הצעה לשיפור השירות הניתן ע"י שח"ם- [email protected]

(עינת מעיין סגל ונילי צרויה)

 

הודעה חשובה מטעם אשכולות

החלה חלוקת תמלוגים על ערוצי HOT,YES וטח"י לשנת 2010.

נא לשלוח לפקס אשכולות: 03-5285169 את אישורי המס במקור ולעדכן פרטים אישיים, כתובת, דואר מייל ופרטי חשבון בנק על מנת שנבצע העברות בנקאיות.

החברים שעדיין אינם רשומים יכולים לסור למשרדי אשכולות בין השעות 9:30-15:00 בכתובת:

אבן גבירול 30 (לונדון מיניסטור), מעלית כניסה ג', קומה 1. טלפון: 03-5253737

 

חדשות המחלקה המשפטית

תשלום בגין השתתפות בתוכניות אירוח חתימה על טפסי ריליס

לאחרונה, עדכנו אתכם בדבר טיפולנו בנושא תשלום לשחקנים חברי הארגון על השתתפותם בתוכניות אירוח. בנוסף לצעדים שאנו נוקטים מול הזכיינים וחברת ההפקה בעניין, עליהם עדכנו אתכם בעבר, ישנו צעד נוסף שהינכם יכולים לנקוט לצורך שמירה על זכויותיכם לדרוש את התשלום המגיע לכם. להמשך קריאה לחצ/י כאן

 

עדכון חשוב בנוגע להשתתפות בהפקות 'פיילוט' של סטודנטים

לאחרונה, הובא לידיעתנו כי נפוצה התופעה בה סטודנטים לקולנוע מפיקים כהפקות גמר פיילוטים במטרה להציעם בסופו של יום למכירה לגופי שידור שונים. שח"ם כמובן מברך על התופעה ותומך בהצלחתם והשתלבותם המקצועית של הסטודנטים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית, אך יחד עם זאת, הואיל ופעמים רבות שחקנים נוטלים חלק בהפקות גמר, ללא כל תמורה, הרי שבנסיבות בהן מדובר בהפקות 'פיילוט', בעל התכנות מסחרית, יש לעגן את זכויות השחקנים בהפקות מסוג זה

להמשך קריאה לחצ/י כאן

 

סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

סדנת צ'בק

ב-4 לדצמבר יפתח מחזור שישי של סדנת צ'בק בהנחיית אלון נוימן. הסדנה תתקיים בימי א' בין השעות 14:00-17:00 בקאמרה אובסקורה, נותרו מספר מקומות. מפגש הסבר פתוח על הסדנה יתקיים ב-29/11/11 בשעה 12:15 במשרדי הארגון.

לפרטים והרשמה לחצ/י כאן

 

סדנאות מבית שח"ם

בכל חודש מתקיימות במשרדי הארגון סדנאות לחברי שח"ם בהנחיית במאים ויוצרים שונים בעלות סמלית של 20 ₪. החודש התקיימו 2 סדנאות בהנחיית אודי בן משה וסיני פתר. ב-30/11/2011בשעה 16:00, תתקיים סדנה בנושא "ליהוק" בהנחיית המלהקת אורית אזולאי. (ההרשמה נסגרה).

למידע נוסף לחצ/י כאן

 

פרויקט תרבות ואמנות לחברה

החודש התקיימו 8 מפגשים במסגרת פרויקט תרבות ואמנות לפריפריה בהנחיית חברי שח"ם. המפגשים התקיימו בבית רות בראשל"צ, בפתח תקווה, באר שבע, חיפה וסכנין.

למידע נוסף ותמונות לחצ/י כאן

 

סדנת הפקת שירים בהנחיית ניר פרידמן - סדנה חדשה מבית שח"ם!
על אף שהעיסוק העיקרי של חברינו הוא משחק, לרבים נגיעה לכלל אומנויות הבמה, ביניהן שירה וכתיבת שירים, אך לרבים אין הזדמנות לעבוד על חומרים אלו באופן מקצועי. כעת אפשר להפסיק לחלום ולהתחיל לעבוד על השירים שלך! סשן ראשון חינם, מחיר הכרות לכבוד פתיחת הסדנא.

למידע נוסף לחצ/י כאן

 

ייעוץ מס לחברי שח"ם

לקראת סוף שנת המס נקיים בשח"ם יום מרוכז לייעוץ אישי לכם השחקנים, על ידי יועצת המס ריקי כוכב. ריקי תוכל לענות על שאלות ולתת עצות הקשורות לניהול העסק שלכם, הליכים מול רשויות המס, ביטוח לאומי, מעמ ומס הכנסה, כדאיות פתיחת תיק, ניהול תיק וכיוצא בזה.

למידע נוסף לחצ/י כאן.

 

מועדון הטבות נובמבר 2011

סדנאות פרינג' של דליה שימקו

בשנים האחרונות נוצר צורך אמיתי בהכוונה מעשית של שלבי תהליך היצירה העצמאית (פרינג'). דליה שימקו, שחקנית ובמאית מזה שנים רבות פותחת בימים אלו 2 סדנאות אשר יעזרו באופן מעשי בהתמודדות עם הקשיים ליצור, להפיק ןלהעלות הצגת פרינג'.

לפרטים נוספים לחצ/י כאן

  
 

כיתת חזרות וסדנאות במשרדי שח"ם

חדש! נפתחה כיתת חזרות וסדנאות במשרדינו החדשים (רחוב במסגר 55, קומה 2). הכיתה נבנתה ועוצבה כך שתתאים לצרכים המגוונים שלכם כשחקנים וכיוצרים.

לחברי שח"ם השימוש בכיתה לחזרות הוא ללא עלות!

לפרטים נוספים לחצ/י כאן