שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות שח"ם - דצמבר 2011

ניוזלטר דצמבר 2011 - שח"ם- ארגון השחקנים בישראל

● חבר מביא חבר! ● עדכון כתובת למשלוח מכתבים- חשוב! ● מחזירים את הכבוד למקצוע: צוותאהפגנה נגד מ.מ הפקות, בג״צ רשות השידורהשתתפות בישיבות בכנסת ● עדכון חשוב בנוגע להשתתפות בהפקות זרות ● סדנאות מבית שח"ם ● פרויקט תרבות ואמנות לחברה פרויקט תרבות ואמנות לחברה ● סדנת צ'בק ● חדרי חזרות- במשרדי שח"ם ובמאז"ה 9 עטרה צחור דיין- מאמנת אישית מוסמכת ● אימון אישי- רותם מור דנון ● צילום הדס חפץ 

 

 

חבר מביא חבר!

לקראת השנה האזרחית החדשה אנו יוצאים במבצע על מנת להרחיב את השורות! צרפו את חבריכם השחקנים וחברותיכן השחקניות לשח"ם וקבלו 100 ₪ הנחה בדמי החבר על כל מצטרף (עד שישה חברים)! המבצע עד 15 בינואר 2012.

לפרטים נוספים והרשמה לחצ/י כאן

 

 

עדכון כתובת למשלוח מכתבים- חשוב!

עדכנו אותנו בכל שינוי בפרטים האישיים לצורך הנפקת כל החשבוניות לשנת 2011.

שאלות ניתן להפנות למחלקת קשרי חברים בשח"ם

 

 

מחזירים את הכבוד למקצוע!

צוותא
נערכה פנייה לצוותא, בשיתוף בת"י, בנוגע להלנת שכר ליוצרי ושחקני הצגות הפרינג' ודרשנו מהם להסדיר את החובות באופן מידי.

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

הפגנה נגד מ.מ הפקות 
השבוע נערכה הפגנה וחלוקת פלאיירים בכניסה להצגה בהפקת מ.מ. הפקות.

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

בג״צ רשות השידור
מטה מאבק היוצרים עתר לבג"ץ במטרה לחייב את רשות השידור להשקיע את הכסף אותו היא מחויבת להשקיע בהפקות מקור חיצוניות.

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

השתתפות בישיבות בכנסת
החודש השתתפנו במספר ישיבות בכנסת בנוגע להשקעה ושמירה על קיומן של הפקות מקור.

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

כל מי שרוצה להתעדכן באופן שוטף ולקחת חלק בפעילות להחזרת הכבוד למקצוע ושמירה על איכותו המקצועית. מוזמנ/ת לפנות למחלקת קשרי חברים

 

 

חדשות המחלקה המשפטית

 

עדכון חשוב בנוגע להשתתפות בהפקות זרות

לאחרונה נתקלנו במספר מקרים בהם שחקנים נטלו חלק בהפקות אשר מקום מושבם אינו בישראל. אותם שחקנים אשר פנו אלינו נתקלו בבעיות מול אותם מפיקים, כגון הלנת שכר, התנהלות לא מקצועית ועוד. במקרים מעין אלו, יש לנו קושי רב לעזור לשחקנים אלו לעמוד על זכויותיהם. לקריאה נוספת

לחצ/י כאן

 

סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

 

סדנאות מבית שח"ם

בכל חודש מתקיימת במשרדי הארגון סדנה לחברי שח"ם בהנחיית במאים ויוצרים שונים בעלות סמלית של 20 ₪. החודש התקיימה סדנה בהנחיית רני בלייר. לפרטים לחצ/י כאן

לאור ההצלחה, במהלך חודש ינואר נפרסם את רשימת הסדנאות שייפתחו לחברי שח"ם לשנת 2012

 

 

פרויקט תרבות ואמנות לחברה

החודש התקיימו 16 מפגשים במסגרת פרויקט תרבות ואמנות לפריפריה בהנחיית חברי שח"ם. המפגשים התקיימו בעראבה, באר-שבע, ירוחם, שדה בוקר, פתח תקווה וחיפה.

לפרטים ותמונות לחצ/י כאן

 

 

סדנת צ'בק

ב-18 בדצמבר נפתח מחזור שישי של סדנת צ'בק בהנחיית אלון נוימן. הסדנה מתקיימת בימי א' בין השעות 14:00- 17:00 בקמרה אובסקורה. כמו כן, החל מה- 6/1/2012 תפתח סדנת מתקדמים נוספת, שתתקיים בימי שישי. (זאת בנוסף לסדנת המתקדמים המתקיימת בכל יום שלישי בצהריים).

לפרטים והרשמה לחצ/י כאן

 

 

מועדון הטבות דצמבר 2011

 

חדרי חזרות- במשרדי שח"ם ובמאז"ה 9

כחלק משיפור השירות ומגוון השירותים ששח"ם מעמיד לרשותכם, אנו גאים ליידע אתכם על שירות חדש בדמות חדרי חזרות שיעמדו לרשות חברי שחם - ללא תשלום כלל!

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

עטרה צחור דיין- מאמנת אישית מוסמכת

תורמת שעתיים שבועיות לחברי שחם של הכנה מנטלית לאודישן/ בכורה/ יום צילום ללא עלות, בתיאום מראש, כל הקודם זוכה (כל אחד שעה) וזאת בשלושת החודשים הקרובים. בנוסף מזמינה אתכם לעבור תהליך אימון אישי ממאמנת עם נסיון, השכלה והכרת מעמיקה של עולם השחקנים והתעשייה בארץ.

לפרטים לחצ/י כאן

 

 

 

 

צילום הדס חפץ

הדס חפץ ,לומדת תואר שני באומנות באוניברסיטת חיפה, צלמת פרילאנס המצלמת פורטרטים ואופנה למעצבים, סוכנויות שחקנים ודוגמנים וגם פרויקטים אמנותיים ואישיים, מציעה חבילות צילום בהנחה לחברי שח"ם.

לפרטים לחצ/י כאן

 

טכניקה - סדנת משחק מול מצלמה

חיי השחקן הם שנים על גבי שנים של אודישנים בדרך לעבודה הנכספת. טכניקה היא המקום היחיד בארץ שמתמקד לעומק באודישנים על סוגיהם! מובטחת הנחה והקלות בתשלומים לחברי שח"ם!

לפרטים לחצ/י כאן