שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

ניוזלטר פברואר 2012

 

ניוזלטר פברואר 2012

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל

● הוסיפת סרטון באינדקס חברי שח"ם! ● תעריפי העסקת שחקנים לשנת 2012 ● תנאי העסקת שחקנים בפרסומות ● קורס פיתוח קול עם רחל הוכמן ● סדנאות מבית שח"ם ● סדנת צ'בק ● אודישנים לתיאטראות ● פנסיה וביטוח אובדן כושר עבודה ● SHOWCASE - סדנת משחק ייחודית בהנחיית שרה פון שוורצה ורוני מנדלסון ● סדנת משחק לדרמה עם רני בלייר ● אליפות ישראל באימפרוביזציה #1 ● עדי דמארי - רו"ח וכלכלן ● תאטרון דימונה מגיע לתל-אביב

תחרות הLייקים של שח"ם יוצאת לדרך

לכם יש יצירה שמחכה להתגלות, לנו יש מעל ל-2,000 חברים בפייסבוק. תחרות הLיקים של שח"ם יוצאת לדרך. היכנסו לדף הפייסבוק של שח"םלפרטים נוספים והשתתפות בתחרות.

 

חדש! נוספה האפשרות להוסיף סרטון באינדקס חברי שח"ם!

בעקבות פניות רבות של שחקנים הוספנו את האפשרות להעלות סרטון (שואוריל, הופעה, סרטון מהצגה, קטע מסרט וכו') לכרטיס האישי שלכם באינדקס חברי שח"ם. כיצד עושים זאת? לקבלת הסבר מפורט, שלב אחר שלב, לחצ/י כאן

 

שחקנים 12- שח"ם מזמין את ה(ת)עשייה לדרינק

תודה לכל חברי שח"ם שהגיעו וחגגו איתנו! לתמונות מהמסיבה וצפייה בכתבה ששודרה בגיא פינס כנסו לדף הפייסבוק שלנו (shaham org) או לחצ/י כאן

 

חדשות המחלקה המשפטית

 

עדכון חשוב בנוגע לעדכון תעריפי העסקת שחקנים לשנת 2012

כמידי שנה, פרסמנו את תעריפי המינימום המעודכנים לשנת 2012 ליום צילום בטלוויזיה ובקולנוע. איגוד המפיקים מתנגד לעדכון תעריפי המינימום, בטענה (לא נכונה) כי היה על שח"ם לקבל את הסכמת איגוד המפיקים לעדכון תעריפי המינימום. לפרטים נוספים לחצ/י כאן

 

עדכון בנוגע לתנאי העסקת שחקנים בפרסומות

התקבלו במשרדנו תלונות חוזרות ונשנות של שחקנים חברי הארגון ושל סוכנויות על שחיקה הולכת וגוברת של תנאי העסקת שחקנים בתחום הפרסומות. הוחלט בשח"ם לקחת נושא זה לטיפולנו.

לפרטים נוספים לחצ/י כאן

 

סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

 

קורס פיתוח קול עם רחל הוכמן

קורס פיתוח הקול המוצלח של שח"ם חוזר! הזדמנות בעבור כל חברי שח"ם ללמוד, להעשיר ולפתח את יכולת השירה שלהם. הקורס כולל 18 מפגשים והוא מותאם לרמות השונות של הנרשמים בסוף הקורס תערך מאסטר קלאס עם רחל הוכמן.

לפרטים נוספים לחצ/י כאן

 

סדנאות מבית שח"ם

בכל חודש מתקיימת במשרדי הארגון סדנא לחברי שח"ם בהנחיית במאים ויוצרים שונים בעלות סמלית של 20 ₪. החודש התקיימו שתי סדנאות: סדנא בהנחיית המלהקת אסתר קלינג וסדנא בהנחיית הבמאי רני סער. בחודש הבא יצא קול קורא לסדנאות הבאות.

 

סדנת צ'בק
בתחילת חודש מאי תיפתח סדנת מתחילים נוספת בהנחיית אלון נוימן. במהלך מרץ, יתקיים מפגש פתוח.

כמו כן חברי שח"ם המעוניינים להגיע פעמיים בשבוע לסדנת המתקדמים (הן בשלישי והן בשישי), יקבלו 50% הנחה לפעם השנייה. לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת סדנאות ופרויקטים.

 

אודישנים לתיאטראות

במהלך פברואר התקיימו אודישנים ל"תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער" ול"התיאטרון הקאמרי". האודישנים עברו בהצלחה רבה והתקבלו פידבקים חיובים ממנהלי התיאטראות אשר ישבו באודישן עם במאים נוספים מהתיאטרון. לקראת האודישן לאורנה פורת התקיימה סדנת הכנה עם במאי מהתיאטרון – רועי שגב. לקראת האודישן לקאמרי נפגשו השחקנים לסדנת הכנה עם הבמאים /שחקנים אלון אופיר ושרה פון שוורצה. השחקנים נתנו משוב חיובי במיוחד על סדנאות ההכנה.

כל הנרשמים לאודישנים קיבלו תשובות חיוביות/שליליות. השנה הצלחנו לשבץ יותר מ 60% מהשחקנים שהגישו מועמדות לתיאטראות השונים!

 

מועדון הטבות ינואר 2011

 

פנסיה וביטוח אובדן כושר עבודה בהתאמה והנחה ייחודית לחברי שח"ם

המעוניינים לפגוש את סוכן הביטוח ולשמוע פרטים נוספים בנוגע לפנסיה ולביטוח אובדן כושר עבודה המותאמים לשחקנים אשר מוצעים בהנחה לחברי שח"ם, צרו קשר עם ירון נאמן בטלפון 03-9292725 או050-4454551.

לפרטים נוספים לחץ כאן

 

SHOWCASE - סדנת משחק ייחודית בהנחיית שרה פון שוורצה ורוני מנדלסון

מצאת את עצמך פעם אובד עצות מול טכניקות המשחק השונות שלמדת בביה"ס? משחק זה לא רק ביטים ופעולות. לפני הטקסט יש את הגוף הפיזי והאינפורמציה הכתובה בו. תיאטרון INDIE מציג אתSHOWCASE סדנת משחק ייחודית בהנחיית שרה פון שוורצה ורוני מנדלסון שמטרתה להעלות הפקה מקצועית אשר תהפוך מרגע עלייתה לרכוש היוצרים.

לפרטים לחצ/י כאן

 

סדנת משחק לדרמה עם רני בלייר

שפת המשחק לטלוויזיה היא תקשורת ממעמקי הנפש בין השחקן לדמות ובין השחקן לבמאי. רני בלייר, מהבולטים בבימאי הטלוויזיה והקולנוע בתעשייה, פותח סטודיו למשחק בהנחייתו אשר יתמקד בתובנות המשחק לדרמת טלוויזיה ומציע הנחה של 10% לחברי שח"ם.

לפרטים נוספים לחצ/י כאן

 

אליפות ישראל באימפרוביזציה #1

קבוצות אימפרוביזציה בנות 3 משתתפים, מוזמנות להגיש הצעות מועמדות לאליפות ישראל באימפרוביזציה. את המועמדות יש להגיש עד ליום ה' 8/3/12. הנחה של 20 ש"ח לחברי שח"ם בכרטיסים לסדנאות המקצועיות שיתקיימו בשלושת ימי הפסטיבל.

לפרטים נוספים לחצ/י כאן

 

עדי דמארי - רו"ח וכלכלן
עדי דמארי, מציע שירותי ראיית חשבון ועריכת דוחות לחברי שח"ם. ללקוח/ה חדש/ה המתחיל/ה טיפול שנתי שוטף יוגשו דו"חות להחזרי מס כשכיר ללא עלות.

לפרטים לחצ/י כאן

 

תאטרון דימונה מגיע לתל-אביב

ארבע שנים לאחר הקמת מעבדת התרבות בעיר דימונה ושנתיים לאחר שהוקם בעיר, מזמין אנסמבל תיאטרון דימונה, בניהולה של נועה רבן-קנולר, גם את הקהל התל אביבי ליהנות מפירות יצירותיה.

לפרטים לחצ/י כאן.