שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות שח"ם לחודש מאי 2013

שח"ם - ארגון השחקנים בישראל

● חובות כספיים לשחקנים בהפקות פרינג' ● הכרזה על סכסוך עבודה בתיאטרון 'הבימה' ● תרבות לפריפרייה 13 ● סדנת כתיבה מתחילים ● סדנת כתיבה מתקדמים ● סדנאות חד פעמיות ● ביקורי סטים ● יום עיון לייעוץ כלכלי ● דמי חבר לסטודנטים למשחק ● מצטרפים חדשים החודש ● הברכט בר

  

 

 

 

 

חדשות המחלקה המשפטית

חובות כספיים לשחקנים בהפקות פרינג' המתארחות באולמות צוותא והבימה

במסגרת טיפולנו בחובות כספיים של 'צוותא' ו – 'הבימה' לשחקנים וליוצרים של הצגות פרינג', שלחנו מכתבים מהמחלקה המשפטית ל'הבימה' ול'צוותא' בהם דרשנו מהגופים לשלם את החובות לאלתר, וכן פנינו למדור הפרינג' שבמנהל תרבות שבמשרד התרבות הספורט בדרישה כי גופים אלו לא יתוקצבו בגין הצגות פרינג' שהועלו באולמותיהם, ושהתמורה בגינם לא הועברה ליוצרים. בהמשך למכתבנו למנהל תרבות, הודיע לנו מנהל תרבות כי יש בכוונתו לשקול את המשך העברת הכספים לגופים אלו עד לתשלום החובות לשחקנים. כמו כן, מ 'צוותא' נמסר לנו כי יש בכוונתם לשלם בימים הקרובים 60% מסך החובות לשחקנים, ועד לסוף חודש מאי את מלוא החוב. נמשיך לעקוב ולעדכן.

 

 

הכרזה על סכסוך עבודה בתיאטרון 'הבימה'

ביום 19.04.13 נערכה אסיפת חירום של השחקנים העובדים ב-'הבימה' תחת ההסכם הקיבוצי, בנוכחות ועד שחקני הבימה, ונציגי שח"ם – הארגון היציג של שחקני הבימה. האסיפה כונסה עקב התנהלות שערורייתית של הנהלת הבימה כלפי השחקנים, במגוון עניינים, אשר הגיעה לשיא חדש, בעת שהשחקנים גילו כי כספי הפנסיה שהפרישו חודש בחודשו לא הועברו על ידי 'הבימה' לקרנות הפנסיה. באסיפה הסמיכו השחקנים את ועד שחקני הבימה ושח"ם להכריז על סכסוך עבודה בעניין זה ובעניינים נוספים. סכסוך עבודה יוכרז בימים הקרובים. נעדכן בהמשך.

 

סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

 

 

 

 

תרבות לפריפרייה 13

זאת השנה האחד עשר!! בה נעשה שיתוף פעולה בין שח"ם לבין משרד התרבות והספורט, בפרויקט תרבות ואמנות לפריפרייה ובמקביל בין שח"ם לבין עיריית תל אביב, במסגרת פרוייקט "תרבות ואמנות לחברה".

בתמיכתו של משרד התרבות ובתמיכתה של עיריית תל –אביב, מגיעים שחקנים חברי שח"ם לשכונות ואוכלוסיות שלהן קיימת נגישות נמוכה לפעילות תרבותית ברחבי הארץ ומקיימים בהם סדרה של מפגשים, סדנאות ואירועי תרבות שונים.

 

אם יש לכם להציע מופע או סדנה המתאים לפרוייקט – נוער בסיכון, מגזרים, נשים, ילדים, וטף שלחו את הטופס המצורף למחלקת פרויקטים.

לפרטים נוספים והגשת מועמדות לחצ/י כאן.

 

שימו לב. יש למלא את הטופס בדייקנות ולהקפיד למלא את כל השדות כולל מקום מגורים נוכחי ומקום הולדתך. תודה

 

 

 

 

 

סדנת כתיבה מתחילים עם אורי אגוז - מחזור מס' 2 יוצא לדרך!

הסתיימה בהצלחה הסדנה הראשונה לכתיבה מבית שח"ם בהנחיית אורי אגוז.

ב-יום חמישי, ה-23.5.13, אנו יוצאים לדרך עם המחזור השני לסדנת הכתיבה. כזכור, הסדנה מיועדת לכותבים מתחילים בכל הז'אנרים ונמשכת לאורך 16 מפגשים שבועיים בעלות של 1700 ₪ בלבד לחברי שח"ם!

לפרטים נוספים והרשמה

 

סדנת כתיבה מתקדמים – עם אורי אגוז

נפתחת סדנת מתקדמים בכתיבה בהנחיית אורי אגוז, הסדנה מיועדת לכותבים מקצועיים אשר יש בידם תסריט / מחזה והם זקוקים לליווי דרמטורגי שבועי או דו שבועי. ההרשמה לסדנה תהיה זהה למתכונת על פיה נרשמים לסדנת צ'בק מתקדמים. מחיר לחודש לחברי שח"ם 450 ₪

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר

  
  
  
 

מחלקת קשרי חברים

 

ביקורי סטים

"ניו יורק" עונה שנייה, דורי מדיה דרסט, יס

הביקור נערך ב22/4/13 בשבוע הראשון לצילומים, באזור התעשייה בפתח תקווה. הצילומים נערכו בהאנגר אשר משמש את רוב ימי הצילום של העונה. המקום הוסב לכמה סטים שיופיעו בסדרה. כמו, כלא אמריקאי, מחסן, שגרירות וכו'...

 

 

יום עיון לייעוץ כלכלי ב- 27/05/13 בין השעות 13:00- 10:00 במשרדי שח"ם, המסגר 55 ת"א קומה 2

בעקבות עדכונים של מס הכנסה ושאלות רבות של שחקנים, תקיים יועצת המס של הארגון, ריקי כוכב, המלווה את שח"ם מיום הקמתו, הרצאה בנושא פתיחת תיק לעוסק המתחיל הכוללת הסבר על רשויות המס השונות, כדאיות ושיקולים בפתיחת תיק, הדרכה לפתיחת התיק והתנהלות מול הרשויות. קיום ההרצאה מותנה במספר מינימום של 15 משתתפים. בקשות יש לשלוח למייל [email protected]שימו לב, מספר המקומות מוגבל! בקשות במייל יתקבלו עד ה- 20/05/13

 

 

 

 

 

דמי חבר מופחתים בשח"ם לסטודנטים למשחק

כמידי שנה, לקראת תום תקופת הלימודים, מזמין שח"ם- ארגון השחקנים בישראל, את הסטודנטים המסיימים את שנת הלימודים האחרונה להירשם לארגון וליהנות מדמי חבר מופחתים.

דמי חבר מופחתים אלה, מוצעים אך ורק לסטודנטים למשחק והינם על סך 120 ₪ בלבד למי שלומד 3-5 ימים בשבוע ו 240 ₪ למי שלומד בין 1-3 ימים בשבוע, במקום 600 ש"ח לשנה, המשולמים על ידי החברים בארגון - שאינם סטודנטים.

לפרטים נוספים נא לפנות להדר- רכזת קשרי חברים [email protected] - 03-6205289

 

 

 

מצטרפים חדשים החודש

שסטל אלון, לנדסהוט יואל, פישר יגאל, ויזנר לובו, שליטא כץ גאיה, ויסלר עידו, כרמל גדעון, פרץ דביר, עמית יעל, שחם אמיר, שטרן ליאת, מיכאלי צהלה, רושיניאק גיא, ממן מאור, מילוא טל אבישג, זיו מיטל, מלמד ויקה, שיפטן אילה, וייס טל, מורנו שיר, ציטיאט מישל, חקון ליאור, אהרון רונן, ברוכים הבאים לשח"ם! נשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין.

 

 

 

מועדון ההטבות - 2013

 

 

ברכט בר

הברכט בר בבאר שבע הינו בר מסעדה תיאטרוני אשר מספק מנות אוכל מגוונות, החל ממנה בשרית ועד מנה חלבית (שני מטבחים שונים ומופרדים).

התפריט עשיר ומגוון, הברכט פתוח מ-8:00 בבוקר ועד 02:00 בלילה.

* הטבת הנחה לחברי שח"ם.

  

 

שלכם/ן ובשבילכם/ן,

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל