שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות שח"ם לחודש ספטמבר

● הישג היסטורי לשח"ם בפסטיבל עכו ● פגישה בשח"ם בעניין חובות לחברת איקיוטק ● סדנאות חד פעמיות בשח"ם ● צ'בק מתחילים מחזור 10 ● ביקורי סט ● האסיפה הכללית ● קמפיין "גם אני בשח"ם" – עקבו ושתפו! ● סרטון "שואוריל" באינדקס שלך בשח"ם ● הנחה לפסטיבל אוטופיה ● שח"ם באינסטגרם ● מצטרפים חדשים ●

 

 

שנה של ניצחונות -שנה טובה לכל חברי שח"ם!

חברינו היקרים, עם פרוס השנה החדשה אנחנו רוצים לאחל לכם שנה של התחדשות, הצלחות, אתגרים וסיפוקים אישיים ומקצועיים. מאחלים לכולנו עשייה משותפת ופורייה יחד בארגון.

 

 

 

 

 

  

האסיפה הכללית

ביום ו' התקיימה ב"צוותא" האסיפה הכללית השנתית של שח"ם. במהלכה סקרנו את הישגי הארגון בשנה החולפת, הצבענו בעד שינויים מסוימים בתקנון, אישרנו את הדוחות הכספיים ובחרנו ועד מנהל חדש. לרשימה המלאה לחץ/י כאן.

 

 

המחלקה המשפטית

הישג היסטורי לשח"ם בפסטיבל עכו

החודש נחתם הסכם עם עיריית עכו אשר על פיו החל משנת 2014 יעוגן בחוזים מול מפיקי ההצגות סעיף שיחייב אותם לשלם תשלום לכל שחקן עבור השתתפותו בהצגות, זאת בנוסף לסכום קבוע שישולם עבור תקופת חזרות שלא תעלה על חודשיים. בפסטיבל שיתקיים השנה בעכו ישופרו תנאי השחקנים בתחומי: ארוחות, חדר מנוחה, שירותי ההסעות והלינה.

 

 

פגישה דחופה בשח"ם בעניין חובות לחברת איקיוטק

קיימנו פגישה דחופה בעקבות פניות משחקנים שקיבלו מכתבים ובהם איום בתביעה בעקבות חוב על סך אלפי שקלים לאחת מהחברות בבעלותו של בן אופק: איקיוטק, במרום הפקות ועוד. מי שלא נכח בפגישה מוזמן להתעדכן באתר לגבי ההמשך.

 

 

סדנאות חד פעמיות

חודש אוקטובר - ניר ברגמן: "החולשות שלי כשחקן"

11.10.13, יום שישי, שעה 11:00-14:30 בכיתת שח"ם. המסגר 55. עלות סמלית : 30 ₪

לפרטים ולהרשמה היכנסו לאתר.

 

 

חודש נובמבר - הילה יובל: "השחקן, האודישן והקשר בין: במאי- מלהקת- סוכנות- שחקן".

1.11.13, יום שישי, שעה 10:00 – 13:30 בכיתת שח"ם, המסגר 55. לפרטים והרשמה,היכנסו לאתר.

 

צ'בק מתחילים מחזור 10 – הנחה לחברי שח"ם

בעקבות בקשות של שחקנים להתחשב במצב הכלכלי החלטנו להוזיל את קבוצת הלימוד של צ'בק עם אלון נוימן. מעתה, הסדנה תעלה לחברי שח"ם 2,000 ₪. 12 שיעורים, 3 שעות כל מפגש. הסדנה הקרובה נפתחת ב 15.9.13, ימי ראשון, 14:00. נותרו ארבעה מקומות. לפרטים והרשמה, היכנסו לאתר.

 

 

קשרי חברים

ביקורי סט

החודש ביקרנו ב"תפוחים מן המדבר", "שחקן זר" ו"הקפות". בסט פגשנו חברי שח"ם רבים. אנו מודים להפקות על שיתוף הפעולה, במידה ואתם נתקלים בתנאי העסקה על הסט שאינם תקינים פנו אלינו.

 

 

שירותים לשחקן ומועדון ההטבות 

קמפיין "גם אני בשח"ם" – עקבו ושתפו!

החודש יצאנו בקמפיין חגיגי וחדש במסגרתו יפורסמו תמונותיהם של עשרות שחקנים פעילים בארגון. לצד הכיתוב "גם אני בשח"ם" יצוין במה הארגון תרם לכל אחד ואחת מהשחקנים והשחקניות. אתם מוזמנים לשתף את התמונות ולהסביר לחבריכם השחקנים למה חשוב להצטרף לשח"ם כבר היום!

 

 

סרטון "שואוריל" באינדקס שלך בשח"ם, עכשיו יותר פשוט מאי פעם

הבעיה בהעלאת סרטון ווידיאו לאינדקס חברים באתר נפתרה. מלהקים, מפיקים ובימאים רבים מסתכלים מידי יום באינדקס חברים של שח"ם.בואו להעלות "שואוריל" או כל סרטון אחר שלכם ולקבל חשיפה באתר.

 

 

הנחה לפסטיבל אוטופיה בסינמטק שיתקיים במהלך סוכות

בין הסרטים שיוצגו בפסטיבל השנתי לסרטי מדע בדיוני ופנטזיה גם "כנס העתידנים", סרטו החדש של ארי פולמן. שח"ם מעניק לכם כרטיס מוזל ב-28 ש"ח במקום ב-38 ש"ח.

שיתוף הפעולה בין שח"ם לסינמטק ממשיך ולא רק בפסטיבל, לכבוד החגים גם בחודש ספטמבר חברי שח"ם מקבלים כרטיס שני חינםבקניית כרטיס בסינמטק.

 

 

שח"ם באינסטגרם

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם ולראות את מאחורי הקלעים של הפעילות, המאבקים, הכנסים וההרצאות של ארגון שח"ם. חפשו אותנו ב- Shaham_orgמבטיחים שיהיה מעניין.

 

 

מצטרפים חדשים  

רבינוביץ' ארם, מנואל דור, סמק גלעד, סרייה סמירה, שאזו ינון, מנשה אלי, הורוביץ שראדה, רון ניר, וינשטוק דן, שגיא אורי, חמלניק דניאל, קון אליזבט, בלינקי דניאל, גור רועי, שומרוני עינב, אוליארצ'יק טסה, ליקורמן קובי, פרסלר סיון, מירון חן, שרון מור, פדורובסקי אלכסנדרה, טימסיט מיטל, לוי הילה ושפירא נעמה.

שח"ם בפייסבוק 

 

שלכם/ן ובשבילכם/ן,

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל