שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות הסתיו של שח"ם לחודש אוקטובר

 

דוברות וקשרי ממשל

 

מעורבות שחקני שח"ם המוכרים בנושאים שעל סדר היום

החודש קיימנו פגישות מרוכזות של שחקנים מוכרים החברים בשח"ם. מטרת המפגשים הינה לשלב ולערב את השחקנים בנושאים שעל סדר היום בארגון, מתוך רצון לגייס אותם לפעילויות השונות בזירת המאבקים, בדיונים בכנסת ועוד. במידה ואתם מעוניינים לקחת חלק באחת הפעילויות, אנא פנו אלינו למשרד.

 

 

מחלקת קשרי ממשל – ממשיכים לעשות לובי לתרבות

נציגי שח"ם נפגשו החודש עם ח"כ גילה גמליאל חברת ועדת הכלכלה וועדת החינוך והתרבות ועם ח"כ עופר שלח אשר מקים בימים אלו שדולת תרבות בכנסת. הפגישות עסקו במתן עדכון אודות פעילות הארגון, הצגת מחקר "הזכות לתרבות", גיוס הח"כים ליוזמת חוק התיאטרון ונושאים אחרים שעל סדר היום.

 

 

המחלקה המשפטית

אישור חוזי שחקן בהפקות קולנוע וטלוויזיה

לאחרונה אושרו על ידינו חוזי השחקן של ההפקות הבאות: "חנונים", "על עתידנו הכלכלי", "עתלית" ועוד. אנו מבקשים מכם, שלא לחתום על חוזה שחקן אשר אינו נושא את החותמת שהחוזה נבדק ואושר על ידי שח"ם. וכי תוודאו עם הסוכנויות שלכם כי החוזים המועברים אליכם אושרו ונבדקו על ידינו.

 

 

 

 

מכתבי התראה מחברת אקיוטק

המחלקה המשפטית מטפלת בכל החברים אשר קבלו מכתבי התראה מחברת אקיוטק בדרישה לתשלום כספים בגין הזמנה לכאורה של שירותי מידע ב SMS. אם קבלתם מכתב ממשרד עורכי דין הדורש מכם לשלם כספים בגין חוב נטען לחברת אקיוטק אנא פנו למחלקה המשפטית ואנחנו נעזור לכם לטפל בעניין.

 

 

 

 סדנאות, פרויקטים ופיתוח אישי

סדנאות חד פעמיות

חודש אוקטובר : "סדרות טלוויזיה – איך מתחילים" סדנת כתיבה עם התסריטאיות מרב שקד ומרב נחום יוצרות הסדרה "מגדלים באוויר" ששודרה בערוץ 10.

יום רביעי 23.10, שעה 16:00

לפרטים נוספים היכנסו לאתר

 

 

קשרי חברים

יום עיון לייעוץ כלכלי במשרדי שח"ם

בעקבות עדכונים של מס הכנסה ושאלות רבות של שחקנים, תקיים יועצת המס של הארגון, הרצאה בנושא פתיחת תיק לעוסק המתחיל הכוללת הסבר על רשויות המס השונות, כדאיות בפתיחת תיק והתנהלות מול הרשויות. ההרצאה תתקיים ב- 04.11.13 בין השעות 13:00- 10:00 במשרדי שח"ם. בקשות יש לשלוח (עד ה- 30.10.13) למייל [email protected]

 

 

 ביקור סט "הבית של דוביק", אולפני הרצליה, ערוץ 10

הביקור נערך באולפני הרצליה ב 17/9. בסט פגשנו את השחקנים: סעיד דסוקי, גיא סלניק ואביהוד תדהר, שאף הצטרפו לשח"ם בחודש האחרון ואת נתן דטנר. הסט היה תקין במלואו ומרהיב ביופיו. אנו מודים לצוות ההפקה על שיתוף הפעולה הנעים והטוב ושאירחו אותנו בסט.

 

שירותים לשחקן

מחפשים שם לבת

בימים אלו אנו עמלים על הקמת עמותת בת לשח"ם (מהלך שאושר באסיפה הכללית) שתרכז את כל הפעילות החברתית שלנו בקהילה, ותאפשר לנו בעתיד לגייס תרומות.

אנחנו מזמינים אתכם – חברי שח"ם להציע הצעות לשם העמותה. חבר/ת שח״ם שיציע את השם הזוכה יקבל צילום בוק חינם אצל הצלם צבי אוסופסקי.  להצעות לחצו כאן.

 

 

 

 מועדון ההטבות - 2013

סינמטק תל אביב מעניק הטבה מיוחדת לחברי שח"ם  

1+1 מתנה על כרטיס לסרט קיסר חייב למות  

במהלך חודש אוקטובר 2013

 * ההטבה תינתן בקופות הסינמטק עם הצגת כרטיס חבר

 

   מצטרפי החודש

שטיין תמר, טמשה נטע, דסוקי סעיד, פרג קצנל שיר, ויקסל קרן, תדהר אביהוד, זעירא אורי, חן הילה, בדישי סער, בן יוסף טלי, תגר אורלי, סלניק גיא, יפת יואב, בן זקן אלעד.

 

 

 

 

שח"ם בפייסבוק 

 

שלכם/ן ובשבילכם/ן,

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל