שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

פסטיבל "small במה 12"

הפסטיבל, המתקיים זו השנה ה-12 מעניק במה להפקות שנכתבו ובוימו על ידי סטודנטים ובוגרים של החוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב. לצד ההצגות מתקיימים אירועי חוצות, מיצגים והופעות של הרכבים מוסיקליים שונים.

 

הפסטיבל מציע לקהל חמש הפקות חדשות המוצגות כל אחת כעשר פעמים במהלך שבוע הפסטיבל (ימים א'-ה', 13-17/10, החל מהשעה 18:00 מדי יום) המתקיים בבניין מקסיקו של אוניברסיטת תל אביב.

 

במסגרת הפסטיבל יועלו ההצגות: תפוחים אדומים מבריקים (דרמה ספרותית מקורית בעקבות היצירה "תפוחים אדומים מבריקים" מאת ריימונד קארבר, פרי עטה של עדן אוליאל ובבימויה של נופר ברקול), מתחת לעור (דרמה אנושית המבוססת על סיפור אמיתי מפרי עטו של יונתן קלדרון ובבימויה של רקפת בנימין), הוראות הפעלה(תיאטרון תנועה פיוטי פרי יצירתה של אנה מינייב), נבכים (דרמה מקראית פרי עטה של איילת שינברג ובבימוי שרון רוזנבאום) וסימנים (תיאטרון תנועה לירי בליווי הקרנות ותאורה פרי יצירתן של אדווה פרס ותהילה שדה.

 

 

כמו כן יוצגו: הפקת החוצות פרסונז', פרי יצירתו של עמית פורת, המעמתת פרסונות פייס בוקיות וירטואליות עם המציאות האכזרית, הקריאה המבוימת "לבדנו, ביחד", העוסקת בפער שבין הרגש האנושי לטכנולוגיה המרוחקת, פרי עטו של ליאור זלמנסון בבימויה של מאיה מגנט, והצגת היחיד של תהילה שדה "ודן" המוקדשת לאלה דן, מפיקת הפסטיבל בעבר, שנפלה אל מותה בדרך המוות בבוליביה באפריל 2010.

 

פרטים נוספים באתר: www.smallbamafestival.co.il

 

הנחה מיוחדת לחברי שח"ם: 10 ₪ להצגה.

ההנחה תינתן בהצגת כרטיס חבר.