שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

אוהד קנולר נבחר לכהן שוב כיו"ר

חברי הוועד המנהל של שח"ם ביניהם ישי גולן, גיא לואל, חלי גולדנברג ורינת מטטוב אישרו  פה אחד את מינויו של השחקן אוהד קנולר ליו"ר הוועד המנהל של הארגון. קנולר: "גם בהמשך הארגון יפעל לחיזוק ההשפעה של ציבור השחקנים על התרבות הישראלית ולהגנה על זכויותיהם".

חברי הוועד המנהל של שח"ם – ארגון השחקנים בישראל, אשר מאגד כ-1,950 שחקנים, אישרו היום את מינוי השחקן אוהד קנולר, אשר מכהן כיו"ר הנוכחי של הארגון, לכהן בראשו גם בשנתיים הבאות.

קנולר הוביל את שח"ם בשנה האחרונה ובמהלכה הגיע הארגון להישגים מרכזיים ביניהם ההסכם ההיסטורי שהסדיר תשלום שכר לשחקנים בפסטיבל עכו החל משנת 2014, הסכם לשיפור תנאי השחקנים בתיאטרון "הבימה", הסכם קיבוצי חדש ומשופר שנחתם עם תיאטרון גשר ועוד.

לאחר אישור כהונתו בתפקיד בשנתיים הבאות, אמר קנולר: "אני מודה על האמון של חברי הוועד המנהל של שח"ם אשר בחרו בי לתקופה נוספת בתפקיד. גם בעתיד הקרוב יפעל הארגון לחיזוק ההשפעה של ציבור השחקנים על התרבות הישראלית ולהגנה על זכויותיהם. המגמה שנראתה בשנה האחרונה אשר במהלכה הצטרפו עוד ועוד שחקנים לשורות שח"ם משמחת אותי מאוד ומעניקה כוח נוסף אשר מאפשר לנו להיענות לאתגרים נוספים וחשובים, כגון מאבקים לשיפור תנאיהם ושכרם של שחקנים".

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון נבחרו 12 שחקנים לוועד המנהל של הארגון, ביניהם אוהד קנולר היו"ר הנבחר של הארגון, דביר בנדק שכיהן בעבר כיו"ר שח"ם במשך 5 שנים, גיא לואל, זוהר שטראוס, חלי גולדנברג, ישי גולן, ערן איווניר, רוני דותן, רינת מטטוב, רז ליסיצקי ואורי יניב ונדב בושם שהובילו את המאבק לשיפור תנאי השחקנים פסטיבל עכו.