שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות שח"ם לחודש מרץ 2014‎

 
1

המאבק להגדלת תקציב התרבות

 
בסוף שנת 2014 מסתיים ההסכם בין משרד האוצר ומשרד התרבות. החודש יצאנו למאבק בשיתוף פורום מוסדות התרבות ואמ"י שמטרתו להגדיל את תקציב התרבות שעומד כיום על 0.17% לשיעור של 1% מתקציב המדינה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של "המטה להצלת התרבות"
1

שחקני תיאטרון "החאן" עוברים לשח"ם

 
אחרי שחקני "גשר", "הבימה" ו"הקאמרי", גם שחקני "החאן" בחרו בשח"ם להיות ארגון העובדים היציג שלהם בתיאטרון ועזבו את ההסתדרות. ארגון שח"ם מתכוון לפעול במהירות יחד עם הוועד הנבחר בכדי לשפר את תנאי העסקת השחקנים בתיאטרון.
2

תמורה לשחקנים בגין מכירת סדרות לחו"ל

לאחרונה אנחנו עדים להתגברות התופעה בה סדרות ישראליות בהשתתפות שחקנים ישראלים, נמכרות לשידור AS IS לגופי שידור ברחבי העולם, אך השחקנים שלהם חלק מרכזי ביצירה אינם מתוגמלים כלל במקרה של מכירת הסדרה.
2

סדנה חד פעמית עם איתי טיראן : "לשחק את שייקספיר" 

בחודש מרץ תתקיים סדנה חד פעמית עם השחקן והבמאי איתי טיראן שיעבוד עם המשתתפים על טקסטים קלאסיים של שייקספיר. הסדנה תתקיים ב-2 מחזורים: 25/3 ב-16:00, ו-26/3 ב-13:00. עלות הסדנה: 30 ₪ במזומן.
2

בשותף 3 - נשים בפרפורמנס

חברות וחברי שח"ם מוזמנות ומוזמנים לאירוע יום האישה הבינלאומי שיתקיים במרכז ביכורי העתים ביום שישי 28/3 בין השעות 9:00-13:30.
2

יום עיון וייעוץ כלכלי עם יועצת המס של שח"ם

עקב עדכונים של מס הכנסה תקיים יועצת המס של הארגון ריקי כוכב, הרצאה חינם ביום ב' 24/03 בין 14:00-10:00. להרשמה ליום הייעוץ כתבו ל:[email protected]
2

מצטרפי חודש פברואר 2014

כרמלי לוריא דוד, לוי ברוריה, בונה נועה, אלשייח חמיס, קיילה דנה, ליטמן דניאל, ניניו תותי, פוקס ויטלי, הוימן גרינברג נירית, מלול איתמר, דוד הנרי, זיסלסון דוד, אפשטיין רז, יואל אביבה, פלוטניק נטע, טוויג עדנה, אלקן תמר, פרידלנדר יהויכין, מסיליתי קפלן כרמית, רוגל נילי.