שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חברי שח"ם? אתם מוזמנים למפגש יוצרים עם רם לנדס והשר גלעד ארדן

 

בימים אלו נדונה בכנסת הצעת חוק השידור הציבורי החדש שמקדם השר הממונה על רשות השידור, השר גלעד ארדן, בעקבות המלצות ועדת לנדס.

הצעת החוק, שעיקרה היא סגירת רשות השידור הנוכחית ופתיחתו של שידור ציבורי חדש במקומה, היא משמעותית לכל היוצרים והעובדים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. היא מקפלת בתוכה סיכונים וסיכויים.

איך תראה רשות השידור החדשה? איך תובטח עצמאותה? מי יבחר ואיך יבחרו המנכ"ל ומועצת המנהלים של הרשות? מה יהיה תקציב הרשות החדשה? איך ומאילו כספים היא תמומן? מה יהיה תקציב ההפקות של הרשות החדשה? כמה מתוכו יושקע בהפקות ז'אנר עליון? לפי איזה מפתח (דרמה/דוקו')? מה יהיה עם העובדים הנוכחיים של רשות השידור? האומנם "זורקים 2,000 איש הביתה"? מתי כל ההליך הזה אמור להתבצע? האומנם תהיה תמורה (בלי אגרה)?

את התשובות לשאלות ואחרות אנו מזמינים אותכם לשמוע באופן ישיר במפגש של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בישראל עם השר הממונה על רשות השידור, גלעד ארדן ועם רם לנדס, שעמד בראש הועדה שע"פ המלצותיה נוסח החוק החדש.

זהו מפגש פתוח לכל אנשי הקולנוע והטלוויזיה בישראל: תסריטאים, במאים, שחקנים, מפיקים, צלמים, עורכים, מקליטים וכ"ו (כולם, כולל כולם), והוא יכלול אפשרות לשאלות של הנוכחים בקהל. הכוונה היא לקיים שיח פתוח, מכובד ומכבד, עם השר שאחראי למהלך הכי דרמטי בנוגע לעתיד השידור הציבורי בישראל.

המפגש יתקיים ביום שישי 27.6 בשעה 9:00 בבוקר בסינמטק בתל אביב