שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

חדשות שח"ם לחודש פברואר 2015

 

אירוע סיום, פרויקט "חוצה ישראל"

פרויקט חוצה ישראל, חצור הגלילית הגיע לסיומו וחברי שח"ם מוזמנים להפקת הסיום אשר תתקיים לראשונה ב"צוותא" תל אביב בתאריך ה-9.2.2015 בשעה 19:30. לאישור הגעה אנא שלחו מייל ל:[email protected] הכניסה חופשית!
לפרטים ומידע על הפרויקט לחץ/י כאן להזמנה

 

 

שחקני "היידישפיל" ייוצגו ע"י שח"ם

הישג נוסף לארגון שח"ם: אחרי התיאטראות "הקאמרי", "החאן" "הבימה" "גשר" ו"חיפה" גם שחקני תיאטרון "היידישפיל" החליטו על הצטרפותם לשח"ם. מגעים שהתקיימו בחודשים האחרונים הביאו להחלטת השחקנים לבחור בשח"ם כארגון היציג שלהם.

לפרטים נוספים לחץ/י כאן.

 

 

 

תזכורת בנוגע לתמורה בגין צילום 'פרומו'

לאור ידיעות שהתקבלו בשח"ם לאחרונה כי גופי השידור ו/או מפיקים מערימים קשיים בתשלום עבור ימי צילום של 'פרומו' לסדרות אשר אינן חלק מימי הצילום הרגילים, אנו מבקשים להזכירכם כי על פי הסכמי שח"ם עם גופי השידור ועם איגוד המפיקים חלה חובה לשלם לשחקן לפחות את תעריפי המינימום בגין יום צילום של 'פרומו' שאינו חלק מיום הצילום. בכל מקרה של סירוב לתשלום נא לפנות למחלקה המשפטית בשח"ם.
[email protected]

 

  
 

טורניר כדורגל לאיגודי מקצועות הקולנוע

הזדמנות אחרונה להצטרף לקבוצת הכדורגל של שח"ם שתשתתף בטורניר הכדורגל שייזמו איגוד התסריטאים והבמאים לכלל איגודי מקצועות הקולנוע. מי שמעוניין להצטרף לקבוצת הכדורגל שתייצג את ארגון שח"ם בטורניר מוזמן לשלוח פרטים למייל:
[email protected]

 

 

 

 

לקראת שליחת הקבלות של שנת 2014 אל חברי ארגון שח"ם, אנו מבקשים שוב: אם עברתם דירה ושיניתם את הכתובת לשליחת דואר ומיילים, צרו קשר עם מחלקת קשרי חברים ועדכנו אותנו בפרטים החדשים. [email protected]

 

 

 

 

 

 

מצטרפי חודש דצמבר 2014

אלוני מירי, אסולין נדב, בן שושן אושר, גל דניאל, דור גילת, שגרן רולנדה, אתרוג לוטוס, אברון זהר רייזר דב, קדרון ענבל, בן טובים שרון, גאון רחלי, אמיגה-דנה לירז, אביב שני, חנאניא פארס, תוסיה-כהן יפה.

 

שלכם/ן ובשבילכם/ן,

שח"ם- ארגון השחקנים בישראל