שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

אוהד קנולר נבחר לכהונה שלישית כיו"ר ארגון השחקנים

 
חברי הועד המנהל שנבחרו באסיפה הכללית על ידי כלל חברי וחברות שח"ם: לין לאור, ערן איווניר, דניאל בוצר, אורנה כץ, אורי יניב, גיא לואל, זוהר שטראוס, שרית וינו אלעד, חלי גולדנברג, שרה פון שוורצה ויניב ביטון. מתוכם נבחרו לתפקיד היום: אוהד קנולר כיו"ר הארגון ואסתי זקהיים כסגניתו, לוועדת ביקורת נבחרו לירון חי ביטון ואורנה רוטברג.

מלבד בחירת היו"ר וסגניתו, דנו חברי וחברות הועד המנהל על נושאים רבים, ביניהם ההחלטה על קו הפעולה של ארגון שח"ם במסגרת המאבק על הגדלת תקציב התרבות והקריאה המשותפת של גופי ומוסדות התרבות והיצירה בארץ לשר כחלון שלא לפגוע בתקציב התרבות.

 

כמו כן הוסכם בוועד על הצורך בהחרפת המהלכים במסגרת מאבק המדבבים. מאבק אשר החל בשיתוף פעולה של ארגון שח"ם ו-וועד שחקני הדיבוב לאור השחיקה החמורה בשכרם, הרעת תנאי עבודתם והפגיעה המתמשכת בענף הדיבוב והלוקחים בו חלק. הועד המנהל הסכים כי החרפת המאבק היא חלק לגיטימי וחשוב לשם הצלחה במאבק והשגת המטרות המיועדות והצביע פה אחד על המשך מאבק.

 

בנוסף אישרו חברי וחברות הוועד המנהל את המשך דרכי הפעולה בנושא המשא ומתן של שח"ם מול הנהלות "הקאמרי" ו- "הבימה" בנוגע להסכם הקיבוצי של השחקנים במוסדות. הדיונים המתמשכים בין הצדדים עוסקים בפתיחת ההסכמים הקיבוציים של השחקנים והדיונים על שחיקת שכרם, הפגיעה בזכויותיהם, תנאי הפנסיה שלהם ועוד. הוחלט כי בהתאם להמשך הדיונים יפעל שח"ם בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לקדם הסכם קיבוצי ראוי ומכבד לכלל השחקנים חברי שח"ם.