שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

הישגים חסרי תקדים של שח"ם לטובת השחקנים והיצירה הישראלית בארץ

 

במהלך השבוע האחרון הגיעו לסיומן המוצלח מספר פעולות אשר שח"ם הוביל ולקח בהן חלק מרכזי ובסיומן יועדו ויעברו ליצירת הפקות מקור ישראליות חדשות סכומי עתק של מעל ל- 120 מיליון שקל.

בתחילת השבוע הודיעה הזכיינית "קשת" כי היא מצמצמת ב-80 מיליון שקלים את השקעותיה בהפקות מקור ישראליות בניגוד להסכמים עימה ובניגוד לחוק בו היא מחויבת. שח"ם בפנייה לרשות השנייה הבהיר כי לא ייכנע לפעולה חד צדדית שכזאת אשר תפגע קשות במאות יוצרים, כותבים ושחקנים בתעשייה בארץ. בתום עבודה משותפת עם הרשות השנייה וארגוני היוצרים חזרה בה "קשת" מהחלטתה והתחייבה לפני הממונה להשקיע את מלוא הסכום, 80 מיליון שקלים, בהשקעה בהפקות מקור חדשות.

בנוסף, בסוף השבוע האחרון הגיע לידי סיומו תהליך ארוך בו פעל שח"ם להגדיל את אחוזי ההשקעה של יס והוט מסך ההשקעה שלהן בהפקות מקור ישראליות, מ-8% ל- 9% ובתום התהליך הסתיימה העבודה הקשה בהצלחה גדולה ושני הגופים יגדילו את סכומי ההשקעה שלהן בהפקות מקור בכ- 20 מליון שקלים כל אחד ובסך כולל של 38 מיליון שקלים ביחד.

אלו הם רק שניים מתוך עשרות המאבקים והפעולות אשר שח"ם פועל לקידומן יום יום לטובת השחקנים והשחקניות בארץ. אנו נמשיך לפעול בנחישות ובעקביות לשימור וקידום מעמד השחקנית בארץ והגדלת התקציבים לעוד הפקות מקור ותוכן ישראלי מקורי וחדשני.

לכתבה על הזכיינית "קשת" : http://www.themarker.com/advertising/1.2771370

 

לכתבה על הכבלים והלוויין:

http://b.walla.co.il/item/2906188