שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

ועדת פילבר ממליצה לשר התקשורת: בצע קיצוץ של 50% בהפקות מקור חדשות מסוגה עילית

בימים אלו הגיעו המלצות הביניים של וועדת פילבר- הדנה בשינוי הרגולציה בשוק התקשורת בישראל. לתדהמתנו המלצותיה דרמטיות וקטסטרופליות מבחינת עולם התרבות והמשחק ויפגעו אנושות בשחקנים וביוצרים בארץ.

הוועדה ממליצה לשר התקשורת, רה"מ נתניהו, כי יש להפחית, להקטין ולצמצם את החיוב והסכומים שיש להשקיע בהפקות מקור חדשות (מסוג סוגה עילית)  בגובה של 50% מהמצב כיום- שווי סכום הפיחות בלתי נתפס- רבע מיליארד שקלים!

חברותים יקרותים- קיצוץ כזה הוא בלתי נתפס וימוטט באופן מיידי את עולם התרבות, היצירה וההפקה בישראל. הפגיעה המיועדת, באם יתקבלו המלצות הוועדה, הינה קטסטרופלית ותהווה מכת מוות על תעשייה הפקות המקור ועולם התרבות והיצירה בישראל, תפגע במאות יוצרים, מפיקים ושחקנים בתעשייה ובני משפחותיהם, תוביל אותם לקריסה כלכלית ואף תגרור את עולם התרבות והבידור בארץ לתהומות של שיממון תקשורתי, הקפאה וביטול הפקות מקור חדשות בארץ.

ארגון שח"ם, היוצרים וקהל הצופים בישראל אינם יכולים לאפשר לפגיעה כה קשה להתרחש, לא נעמוד מהצד ללא תגובה, נפעל בנחישות ונילחם ללא פשרות למניעת פגיעה אנושה זו בעולם התרבות והיצירה בישראל.

אנו קוראים לך להצטרף למאבק, לפעול לצידנו ולגרום לשינוי החלטה קטסטרופלית זו!

איך עושים את זה?- פשוט מאוד!

בלחיצה אחת פשוטה על הקישור כאן תוכלו לסייע רבות להצלחת המלחמה.

אנו מבקשים מכל אחת ואחד מכם להיכנס לקישור הבא, אשר שולח מייל אוטומטית לחברי הוועדה וקורא להם שלא לפגוע בעולם התרבות בישראל!  ככול שיגיעו יותר מיילים, כך נראה להם את גודל המחאה ואת כמות האנשים שיכולה להיפגע ממהלך זה.

חברות יקרותים- מדובר במאבק על הישרדות עולם התרבות כולו ואנו זקוקים לכל אחת ואחד מכם לצידנו !

 

לאייטם בנושא ההפגנה מול ביתו של שלמה פילבר: כאן

לכתבה בכלכליסט בעניין תגובת שח"ם:  כאן