שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

אולפן דיבוב נוסף מצטרף וחותם על הסכם שח"ם

שמחים וגאים לבשר על חתימה נוספת על ההסכם החדש- והפעם מול אולפן הדיבוב "אולמן מדיה". זהו האולפן השני החותם על התנאים החדשים המשפרים בעשרות אחוזים את שכר המדבבים הלוקחים חלק בהקלטות של תכניות וסרטים באולפן. אנו מברכים את אפרת אולמן בעלת החברה ואת יורם שרתוק מנכ"ל "אולמן מדיה" על הצטרפותם למאבק המשותף לשיפור שכר המדבבים והצלת הענף מקריסה ושבים וקוראים לשאר האולפנים, שטרם חתמו על ההסכם החדש, להצטרף למאבק חשוב זה- כי הקולות שלנו שווים יותר!

בתמונה: מנכ"ל "אולמן מדיה" יורם שרתוק, מרכז פעילות שח"ם אורי רשטיק ואפרת אולמן בעלת החברה- לאחר החתימה על ההסכם החדש.

בין השיפורים והתיקונים שנחמתו בהסכם החדש:

שחקן הדיבוב שמלאו לו 21 שנים, יהיה זכאי לתמורה מינימלית בעבור שירותי דיבוב לסדרות טלוויזיה על סך 150 ש"ח עבור שעת דיבוב ראשונה כולה או חלקה.

שחקן הדיבוב שמלאו לו 21 שנים, יהיה זכאי לתמורה מינימלית בעבור שירותי דיבוב לסרט קולנוע עצמאי על סך 200 ש"ח עבור שעת דיבוב ראשונה כולה או חלקה.

שחקן הדיבוב שמלאו לו 21 שנים, יהיה זכאי לתמורה מינימלית בעבור שירותי דיבוב לסרט קולנוע מייגו'ר על סך 300 ש"ח עבור שעת דיבוב ראשונה כולה או חלקה.

(תעריף זה יחול גם על דיבוב טריילר לסרטים אלו ).

שחקניות דיבוב אשר גילם בין 16-21 יהיו זכאים לסכומים אחרים בגין עבודתם.

בנוסף, נקבעו הגדרות ברורות וקבועות על מקרים בהם ישנם ביטולים, עיכובים ושינוי בשעות

ההקלטות- את תוכן ההסכם כולו תוכלו לראות כאן.

חשוב לנו לחדד כי על פי ההסכם, התנאים המשופרים והשכר החדש יחולו אך ורק על מדבבים חברי שח"ם ולא על גורמים מבחוץ, אשר אינם מאוגדים תחת מאבק המדבבים וארגון שח"ם וזאת בשל החשיבות בדאגה למדבבים המאוגדים. את אישור החברות המיוחד לחבריות שח"ם ניתן לקבל דרך פנייה להדר מקשרי חברים : 03-6290065 או במייל: [email protected]

לדוגמא של הטופס המדובר-לחצו כאן

 

זהו הסכם חשוב נוסף במאבק המדבבים ושח"ם להצלת ענף הדיבוב מקריסה. אנו שבים ומבקשים את תמיכתכם, סבלנותכם והבנתכם כי תהליכים כאלה ושינויים משמעותיים- לוקחים זמן, אולם בהצטרפותו של אולפן נוסף, אנו כבר עדים לתחילתה של תנועה אמיתית קדימה.

  הסכם אולמן
  נספח