שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל

מהן הזכויות של שחקן על הסט?

עם אישור חוזה השחקן הבסיסי של השחקן שח"ם מעוניין להזכיר מהן הזכויות המגיעות לך על סט הצילומים. חדר מנוחה, חדר הלבשה ואיפור, הפסקות, ארוחות ועוד. במידה ויש לכם שאלות נוספות פנו אלינו למייל: [email protected]

נאותות הפקה:

שחקן יקר,

 

עם אישור חוזה השחקן הבסיסי שלך ושל השחקנים האחרים בהפקה, אנו מעוניינים להזכיר לך מהן הזכויות המגיעות לך על סט הצילומים:

 

חדר מנוחה: על המפיק לדאוג למקום סגור, נקי, מסודר, מואר, מוצל, מחומם או ממוזג בהתאם לצורך, מוגן מפני מזג האוויר, שקט ומוגן בצורה מתאימה, שישמש למנוחת כל השחקנים הנוכחים באתר הצילומים במשך ימי הצילום ובו מתקני ישיבה ושכיבה לפי הצורך. מקום מנוחה זה ישמש אך ורק ליעוד זה ולא לאף מטרה אחרת.

 

חדר הלבשה ואיפור: על המפיק לדאוג למקום סגור, נקי, מסודר, מואר, מוצל, מחומם או ממוזג בהתאם לצורך, ומוגן מפני מזג האוויר, המיועד להלבשה ולאיפור של האמנים המבצעים והיכול להכיל בנוחיות את כל השחקנים הנוכחים באתר הצילומים. מקום זה ישמש אך ורק ליעוד זה ולא לאף מטרה אחרת.

 

מקומות ישיבה: על המפיק לספק מקומות ישיבה באתר הצילומים עצמו, שיספיקו לכל השחקנים הנוכחים באתר הצילומים.

 

אמצעי מגן: על המפיק לספק אמצעי מגן נגד קור, חום, גשם, רוח וחול במשך ימי הצילום שיספיקו לכל השחקנים הנוכחים באתר הצילומים.

               

בית שימוש: על המפיק לדאוג לבית שימוש נקי וסגור מכל צד.

 

הפסקות: במהלך יום הצילום השחקנים זכאים לשתי הפסקות. הפסקת בוקר בת חצי שעה והפסקת צהריים בת שעה, על אף כל הסכם עם איגוד אחר.

 

ארוחות:  במהלך ההפסקות תוגשנה ארוחות, ארוחות בוקר וארוחת צהריים.  כמו כן, על המפיק לספק לכם כריכים וכיבוד קל באתר הצילומים, על חשבונו, משקה חם (תה, קפה) ומי שתייה נקיים ו/או משקאות קלים/קרים ללא הגבלה, בזמן הצילומים.

אם לקחתם חלק בהפקה שלא עמדה בכל התנאים הנ"ל, אנא דווחו לנו. אנו מתחייבים כמובן, לשמור על אנונימיות.

אם אתם עומדים לקחת חלק בהפקה, אנא ידעו אותנו על מנת שנוכל להגיע לביקור ולבדוק את נאותות התנאים.

זיכרו- שח"ם תלוי בכם, כדי לדעת מה קורה בשטח. אנו כאן בשבילכם- להיאבק, לקדם ולדאוג לזכויותיכם ורווחתכם.

 

לכל שאלה, תלונה, בקשה אנא צרו עימנו קשר: [email protected]