שח"ם - ארגון השחקנים והשחקניות בישראל
צ'בק מתקדמים

בהנחיית אלון נוימן

12 מפגשים 

עלות הסדנה לחברי שח''ם: 2,058 ש''ח 

הסדנה תתקיים ברחוב החשמל 7, ת"א. 


סדנת צ'בק ללימוד השיטה בשח"ם!

בכל שיעור יעלו המשתתפים.ות סצינה או מונולוג מול המצלמה (מול פרטנר.ית שקורא.ת מולם.ן, כמו באודישנים).

במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים.ות לעומק את 12 הכלים של השיטה שמטרתם לכוון וללמד שחקנים.ות לנתח סצינה ולבנות את זהות של דמות, תוך היעזרות במקום הראשוני והעמוק ממנו נובעת התנהגות אנושית אוניברסאלית, ולאמץ מקום זה אל הדמויות אותן מגלמים.ות. כך יוכלו להיות נוכחים.ות בסצנה באופן מלא ודינאמי, להגיב בצורה אותנטית למתרחש, להרחיב את המנעד המשחקי הרגיל שלהם (תחום הנוחות), ולהגיע לאודישנים ולתפקידים בשיא יכולתם.ן.

אלון נוימן הוא שחקן תיאטרון, קולנוע וטלויזיה, סטנדאפיסט ומדבב שלמד תיאטרון וקולנוע בניו יורק ובלונדון. הוכשר בסטודיו של איוונה צ'בק בלוס אנג׳לס יחד עם שחר רוזן, שהוסמכו על ידה ללמד את הטכניקה בארץ באופן בלעדי, ועושים זאת למעלה מ- 10 שנים, כבר מעל 30 מחזורים בשח"ם.                                    

איוונה צ'בק היא מייסדת השיטה. מאמנת שחקנים הוליוודית. הקימה את סטודיו איוונה צ'בק לפני יותר מ-20 שנה. הכשירה את אלון נוימן ושחר רוזן בסטודיו שלה בלוס אנג'לס במטרה להכשיר בישראל גוף שחקנים שעובד עם שיטתה ומשיג תוצאות.

 

*שחקנים שסיימו את קבוצת הלימוד מוזמנים להמשיך ולתרגל בקבוצת האימון השבועית של השיטה על ידי שחר רוזן ומיועדת אך ורק לבוגרי קבוצת הלימוד שעברו הכשרה אצל אלון.

*בוגרים של המסלולים שלהם בארץ זכאים להכנס ישירות לשיעורי המאסטר קלאס של איוונה עצמה בלוס אנג׳לס.
 

ממליצים מספרים...

צ'בק בשבילי זה מה שהופך את אומנות המשחק לאומנות נעלה. כמו הנדריקס על הגיטרה, כמו ג'ורדן על המגרש.

רינת מטטוב (מישהו לרוץ איתו, ביקור התזמורת, כישוף, רומיאו ויוליה, משוגעת, אוגוסט מחוז אוסייג’, תמרות עשן, בלו נטלי, מסכים ועוד...)

השיטה בשבילי היא מאין מצפן נגיש, שדוחף אותי כל הזמן קדימה להתמודד ולהתעמת בצורה הכי כנה במקומות אצלי שקשה לי להודות שיש לי בעיה איתם. הקבוצה, המקום הזה, האנשים האלה - הם הפרטנרים שלי. שותפים שאני מרגיש מספיק בטוח להיפתח, לטעות, לנסות, לבדוק איתם ולהשתפר במקצוע הבעייתי הזה שבחרנו לעצמנו.

רוי מילר (התגנבות יחידים, השחף, רומיאו ויוליה, מסילה לדמשק, דור שלישי ועוד...)

סדנת המשחק של צ’בק בהנחייתו של שחר רוזן עוזרת לי לעשות עבודת הכנה מעמיקה ויסודית טרם אני ניגש לסצנה, מאפשרת לי להיות ממוקד יותר ומעניקה לי את החופש לבדוק גבולות

רן דנקר (השיר שלנו, תא גורדין ועוד...) 

צ’בק בשבילי זה חדר הכושר של השחקנים, המקום בו אנחנו מסירים את האבק ומשמנים את הכלים שלנו כשחקנים.

הדס קלדרון (התאומות, הבחורים הטובים, חשמלית ושמה תשוקה, מיתוס, חיילת בודדה, דילמת הדריין ועוד...)

 

לפרטים והרשמה במייל - [email protected] ובטלפון - 03-7524145

לפרטים נוספים